Post Reply 97 posts
Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2014
  • User avatar
    KDibildeaux
    Captain
    Posts: 13904
    Joined: Mon Mar 22, 2010 6:07 pm
    Location: Tucson, AZ

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by KDibildeaux » Mon Apr 15, 2013 8:51 pm

    Tobias_Sweden wrote:
    KDibildeaux wrote:

    Cool! See you there! I'm assuming Fredrik is coming, too?

    Yes he is coming to!
    To me it was such a great experience just hanging out with all you cool people!!!! And I really enjoyed a lot of the concerts as well :) I might not be a full Metal-Viking yet but Im so looking forward to take the next step of progress :viking:

    Excellent!
    La sabiduría me persigue................pero yo soy más rápida
  • User avatar
    X-Thor
    Lieutenant
    Posts: 2891
    Joined: Fri Jul 20, 2012 11:11 am
    Location: Mexico City, Mexico
    Contact:

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by X-Thor » Wed Dec 04, 2013 1:24 pm

    Thumping this thread because we are GOING TO BE THERE NEXT MONTH, PEOPLE!

    And also because I'm sure new forumites will find this useful.

    :bangers:
    70K 2013 SURVIVOR (Cabin 2120)
    70K 2014 SURVIVOR (Cabin 2565)

    In perpetual post-cruise depression/pre-cruise anxiety.

    Doing my best to be there for 2015.
    --
    Wishlist: Blind Guardian and Saurom. Will probably like 90%+ of the bands onbroad anyway.
  • User avatar
    mgrock
    Petty Officer
    Posts: 227
    Joined: Mon Oct 03, 2011 8:11 am
    Location: Germany

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by mgrock » Wed Dec 04, 2013 2:21 pm

    Last time I fell asleep on the top deck and missed the meet-up. :cry: I´ll make it this time. :3drunks:
    2012 survivor in 4010
    2013 survivor in 4010
    2014 survivor in 4010
    2015 survivor in 9242
    2016 survivor in 9242
    2017 survivor in 9242
    2018 booked in 7252
  • User avatar
    Castroh
    Chief Petty Officer
    Posts: 493
    Joined: Mon Aug 29, 2011 5:42 pm
    Location: Chicago, IL

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by Castroh » Wed Dec 04, 2013 3:49 pm

    There should be an admission fee for the Forum Meet-Up this year. Everyone must bring at least one package of Stroopwafels to be part of the festivities.

    http://www.amazon.com/Stroopwafels-Dutc ... troopwafel
    2012 - 2019 Survivor
    2020 - Yup!
  • bodomdragon
    Sub-Lieutenant
    Posts: 1662
    Joined: Fri Oct 25, 2013 3:07 am
    Location: Barcelona, Catalonia, Spain
    Contact:

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by bodomdragon » Wed Dec 04, 2013 4:49 pm

    Thanks Héctor, I'm all in for this.
    Wishlist:
    ALLEGAEON--Amaranthe--Amorphis--Annihilator--Anthriel--AXXIS--AVANTASIA--Be'lakor--Borealis--CAIN'S.OFFERING--CALIGULA'S.HORSE--Children.of.Bodom--Countless.Skies--Devin.Townsend.Project--Dimmu.Borgir--DGM--Distorted.Harmony--DRAGONFORCE--Dream.Evil--Dream.Theater--DYNAZTY--ECLIPSE(Sweden)--Equilibrium--Epica--Fleshgod-Apocalypse--Fractal.Gates--Gamma.Ray--Gloryhammer--Haken--HELLOWEEN.REUNION--In.Vain--Kamelot--Keep.Of.Kalessin--Mechina--Mercenary--Meshiaak--MOONSORROW--MORS.PRINCIPIUM.EST--NE.OBLIVISCARIS--Need--OMNIUM.GATHERUM--Onslaught--ORDEN.OGAN--Pathfinder--Pretty.Maids--Power.Quest--Powerglove--Pyramaze--SCAR.SYMMETRY--Serious.Black--SEVENTH.WONDER--Shade.Empire--Shadow.Gallery--Soilwork--Stratovarius--Subterranean.Masquerade--SYMPHONY.X--Teramaze--Therion--Unisonic--Unleash.the.Archers--Volbeat--VOYAGER--WIDEK--Wintersun--Witherscape

    2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019: Survivor
  • Metaladdict187
    Chief Petty Officer
    Posts: 413
    Joined: Sun Feb 26, 2012 3:19 pm
    Location: Milwaukee, Wisconsin

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by Metaladdict187 » Wed Dec 04, 2013 5:10 pm

    Mi dont post enough to join in. :|
    2012 Cabin 2122
    2014 Cabin 2060
    2016 Cabin 2602
    2017 Cabin 2668
  • User avatar
    Ingrid
    Petty Officer
    Posts: 261
    Joined: Mon Jan 30, 2012 9:35 am
    Location: +31
    Contact:

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by Ingrid » Wed Dec 04, 2013 9:10 pm

    Castroh wrote:There should be an admission fee for the Forum Meet-Up this year. Everyone must bring at least one package of Stroopwafels to be part of the festivities.

    http://www.amazon.com/Stroopwafels-Dutc ... troopwafel



    I disagree!
    i would like to have some space left for my clothes etc. in my suitcase :P
    www.metal-exposure.com
  • User avatar
    dinki
    Petty Officer
    Posts: 139
    Joined: Sun Mar 31, 2013 4:57 am

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by dinki » Wed Dec 04, 2013 10:41 pm

    i will join this ! awesome ;)
    Emperor-Mayhem-Midnight-Night Demon-Savage Master
  • User avatar
    DragonLordJones
    Lieutenant
    Posts: 2230
    Joined: Mon Jul 19, 2010 10:33 pm
    Location: Mayville, Wisconsin

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by DragonLordJones » Wed Dec 04, 2013 11:57 pm

    Steal My Thunder X-Thor .... :lol: :beerhorns: :cheers:
    so us special children of the sea, can meet up in the schooner bar (sometime between boarding and the gathering) chances are I'll be there before hand, seeing we can't check into our rooms right away (usually) we know who we are ......... hope to see ya there :viking:

    but as on every cruise so far we have had a forum meet-up on the sports deck Basketball Court .... POOL DECK LEVEL for the newbies Open to everyone who wishes to be there ... the invitation was open to FB groups also on the last 2 cruises I believe. Come one come all. Treats have been offered in the past, but by far not necessary to join us :cheers: :beerhorns:

    This really should of been a new thread 2014 :lol:
  • User avatar
    carlynjason
    Petty Officer
    Posts: 144
    Joined: Sat Mar 09, 2013 5:21 pm

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by carlynjason » Thu Dec 05, 2013 12:38 am

    DLJ just wants his free drinks, looks like a scam set-up to me, if i turn up do i need a lawyer present? :D :D :D :D
  • User avatar
    DragonLordJones
    Lieutenant
    Posts: 2230
    Joined: Mon Jul 19, 2010 10:33 pm
    Location: Mayville, Wisconsin

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by DragonLordJones » Thu Dec 05, 2013 12:56 am

    carlynjason wrote:DLJ just wants his free drinks, looks like a scam set-up to me, if i turn up do i need a lawyer present? :D :D :D :D
    :lol: :lol: :lol:

    thank you I needed a good laugh ... but in fairness I was the original starter of this forum meet-up in 2011 (wow was it that long ago :lol: ) but again thank you for the reminder :cheers: :beerhorns:

    I'll be there all week (on the ship that is) no need to force feed me drinks all at once :stagger: do we have a passed out miss the rest of the cruise smiley :3drunks:
  • User avatar
    carlynjason
    Petty Officer
    Posts: 144
    Joined: Sat Mar 09, 2013 5:21 pm

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by carlynjason » Thu Dec 05, 2013 1:16 am

    DragonLordJones wrote:
    carlynjason wrote:DLJ just wants his free drinks, looks like a scam set-up to me, if i turn up do i need a lawyer present? :D :D :D :D
    :lol: :lol: :lol:

    thank you I needed a good laugh ... but in fairness I was the original starter of this forum meet-up in 2011 (wow was it that long ago :lol: ) but again thank you for the reminder :cheers: :beerhorns:

    I'll be there all week (on the ship that is) no need to force feed me drinks all at once :stagger: do we have a passed out miss the rest of the cruise smiley :3drunks:


    you seem to have evaded the " do i need a lawyer " question so i guess i need one. anyone know a metalhead lawyer that will represent for a beer and a hug?
  • User avatar
    DragonLordJones
    Lieutenant
    Posts: 2230
    Joined: Mon Jul 19, 2010 10:33 pm
    Location: Mayville, Wisconsin

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by DragonLordJones » Thu Dec 05, 2013 1:21 am

    carlynjason wrote:
    you seem to have evaded the " do i need a lawyer " question so i guess i need one. anyone know a metalhead lawyer that will represent for a beer and a hug?



    Gnoff ... he isn't a lawyer, but for a beer and a hug he'll represent almost anyone :lol: :cheers: :beerhorns:
  • User avatar
    carlynjason
    Petty Officer
    Posts: 144
    Joined: Sat Mar 09, 2013 5:21 pm

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by carlynjason » Thu Dec 05, 2013 1:39 am

    DragonLordJones wrote:
    carlynjason wrote:
    you seem to have evaded the " do i need a lawyer " question so i guess i need one. anyone know a metalhead lawyer that will represent for a beer and a hug?



    Gnoff ... he isn't a lawyer, but for a beer and a hug he'll represent almost anyone :lol: :cheers: :beerhorns:



    :) so you want to hang me out to dry with bad representation, i see you cunning plan :)
  • User avatar
    bernabeit
    Petty Officer
    Posts: 186
    Joined: Wed Jun 27, 2012 4:14 am
    Location: Queensland, Australia

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by bernabeit » Thu Dec 05, 2013 5:54 am

    Didnt even know about this last year, I was just drinking (fosters, yuk!!!) watching the stage being built. I'm there with 4 others this time!!!!
    Wishlist: Battlelore, Bloodbath, Borknagar, Communic, Dimmu Borgir, Dying Fetus, Gojira, Hypocrisy, Legion of the Damned, Midnattsol, Nightwish, Persuader, Power Trip, Suidakra, Warbringer, Whispered, Within Temptation.
  • Metaladdict187
    Chief Petty Officer
    Posts: 413
    Joined: Sun Feb 26, 2012 3:19 pm
    Location: Milwaukee, Wisconsin

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by Metaladdict187 » Fri Dec 06, 2013 4:17 pm

    I gotta start posting a shit ton more.

    I want in on this. I want international friends !!!! :cheers:
    2012 Cabin 2122
    2014 Cabin 2060
    2016 Cabin 2602
    2017 Cabin 2668
  • User avatar
    DJ Old Man Stares
    Midshipman
    Posts: 940
    Joined: Tue Jan 03, 2012 8:53 pm
    Location: Portland, OR U.S.A.

    Re: Forum Meet-Up (one hour before) and after Muster Drill 2

    by DJ Old Man Stares » Sat Dec 07, 2013 7:38 am

    DragonLordJones wrote:Steal My Thunder X-Thor .... :lol: :beerhorns: :cheers:
    so us special children of the sea, can meet up in the schooner bar (sometime between boarding and the gathering) chances are I'll be there before hand, seeing we can't check into our rooms right away (usually) we know who we are ......... hope to see ya there :viking:

    but as on every cruise so far we have had a forum meet-up on the sports deck Basketball Court .... POOL DECK LEVEL for the newbies Open to everyone who wishes to be there ... the invitation was open to FB groups also on the last 2 cruises I believe. Come one come all. Treats have been offered in the past, but by far not necessary to join us :cheers: :beerhorns:

    This really should of been a new thread 2014 :lol:



    I'll might meet you at the Schooner Bar and get you that free drink I owe you.
    Wishlist: Razor, Sacrifice, Laaz Rockit, Mekong Delta, Flames (GRC), Bal Sagoth, Running Wild, Sodom, Paradox, Exciter, Dark Angel, Sadus, Attacker, Believer, Emperor, Skelator, Spellcaster, Aeternus, Holy Moses, Setherial

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], FinnPete and 42 guests